Menu
Your Cart
Δωρεάν μεταφορικά άνω των 60€ σε όλη την Ελλάδα

Πολιτική Επιστροφών

Αλλάξατε γνώμη ή θέλετε άλλο νούμερο; Είμαστε εδώ για εσάς!

Κύριο μέλημά μας είναι να είστε ικανοποιημένοι!

Έτσι, σύμφωνα με τους κανόνες που διέπουν το ηλεκτρονικό επιχειρείν καθώς και τις εταιρείες που εμπορευόμαστε, αν δεν είστε ικανοποιημένοι από την αγορά σας, παραλάβατε άλλο προϊόν από αυτό που παραγγείλατε ή το προϊόν είναι ελαττωματικό, μπορείτε να το επιστρέψετε και να ζητήσετε αντικατάσταση ή την επιστροφή των χρημάτων σας.

Έχετε το δικαίωμα να επιστρέψετε τα προϊόντα που αγοράσατε εντός 14 ημερολογιακών ημερών από την ημερομηνία παραλαβής και να ζητήσετε την αντικατάσταση τους ή την επιστροφή της αξίας τους.


Ελαττωματικό Προϊόν / Λάθος Αποστολή

Αν παραλάβατε ελαττωματικό ή άλλο προϊόν από αυτό που παραγγείλατε, παρακαλούμε επικοινωνήστε μαζί μας στο 210 3818119 και στο 693.66.53.620 ή στο [email protected]. Θα αποσταλεί άμεσα courier να παραλάβει το προϊόν και να το αντικαταστήσει χωρίς καμία οικονομική επιβάρυνση προς εσάς.


Αντικατάσταση Προϊόντος / Πιστωτικό

Αν το προϊόν που παραλάβατε δε σας ικανοποιεί μπορείτε να το αντικαταστήσετε με όποιο άλλο επιθυμείτε.

Σε περίπτωση που δεν επιθυμείτε την άμεση αγορά κάποιου άλλου προϊόντος, τότε το αντίστοιχο ποσό θα πιστωθεί στο λογαριασμό σας στο ηλεκτρονικό μας κατάστημα ώστε να το χρησιμοποιήσετε σε μελλοντικές αγορές.

Σε περίπτωση που η αξία των νέων προϊόντων είναι μικρότερη από αυτή των επιστρεφόμενων, τότε το υπολειπόμενο ποσό θα πιστωθεί στο λογαριασμό σας στο ηλεκτρονικό μας κατάστημα ώστε να το χρησιμοποιήσετε σε μελλοντικές αγορές.


Υπαναχώρηση / Επιστροφή Χρημάτων

Αν επιθυμείτε να επιστρέψετε το προϊόν που αγοράσατε μπορείτε να μας το αποστείλετε στην αρχική του κατάσταση και συσκευασία εντός 14 ημερολογιακών ημερών από την ημερομηνία παράδοσης του. Η εντός 14 ημερολογιακών ημερών αποστολή της δήλωσης υπαναχώρησης ή η αποστολή των προϊόντων, θα θεωρείται αρκετή για την εμπρόθεσμη άσκηση του δικαιώματος υπαναχώρησης.

Τα προϊόντα επιστρέφονται με έξοδα του πελάτη (ή με μεταφορέα της επιλογής του πελάτη) στη διεύθυνση: Ερμού 30 & Κορνάρου 1, 1ος Όροφος, 10563, Αθήνα. Επίσης τα προϊόντα μπορούν να επιστραφούν από εσάς τον ίδιο στην παραπάνω διεύθυνση.

Η δήλωση υπαναχώρησης πρέπει να αποσταλεί με email στη διεύθυνση [email protected]

Μπορείτε να κατεβάσετε τη δήλωση υπαναχώρησης από εδώ.

Παρακαλούμε δείτε παρακάτω τις προϋποθέσεις επιστροφής/αντικατάστασης/υπαναχώρησης.

Μόλις λάβουμε τη δήλωση υπαναχώρησης, θα σας αποστείλουμε επιβεβαίωση λήψης αυτής.

Σε περίπτωση που δεν επιθυμείτε αντικατάσταση με νέο προϊόν και πληρούνται οι προαναφερθείσες προϋποθέσεις, θα γίνει επιστροφή χρημάτων εντός 14 εργάσιμων ημερών από το χρόνο που ενημερώθηκε η εταιρεία για την υπαναχώρησή του και αφού παρελήφθησαν/ελέγχθησαν τα προϊόντα.

Η επιστροφή χρημάτων πραγματοποιείται στο αρχικό μέσο πληρωμής, εκτός και αν κατά την αγορά επιλέξατε ως τρόπο πληρωμής την αντικαταβολή ή συμφωνηθεί διαφορετικά. Η επιστροφή χρημάτων σε αυτήν την περίπτωση θα πραγματοποιείται μέσω κατάθεσης σε τραπεζικό λογαριασμό του πελάτη*. Για λόγους ασφαλείας, ο δικαιούχος ή συνδικαιούχος του αριθμού λογαριασμού, θα πρέπει να είναι το ίδιο πρόσωπο με αυτό που επιλέχθηκε στα στοιχεία τιμολόγησης και αναγράφεται στην απόδειξη αγοράς.
Εφόσον η πληρωμή της παραγγελίας είχε γίνει με πιστωτική/χρεωστική κάρτα, η εταιρεία θα προχωρήσει σε όλες τις προβλεπόμενες ενέργειες ώστε να ενημερώσει την τράπεζα και να γίνει η επιστροφή του χρηματικού ποσού στον πελάτη. Σε αυτές τις περιπτώσεις ο χρόνος για την πίστωση του ποσού, είναι καθαρά ευθύνη της αρμόδιας τράπεζας και η εταιρεία μας απαλλάσσεται από κάθε ευθύνη για τυχόν καθυστερήσεις.

Σε κάθε περίπτωση παρακαλούμε κρατήστε την απόδειξη αποστολής της δήλωσης και των εμπορευμάτων.

*τυχόν έξοδα εμβάσματος κατάθεσης σε λογαριασμό του πελάτη σε τράπεζα εκτός των Eurobank, Ε.Τ.Ε., Πειραιώς βαρύνουν αποκλειστικά τον πελάτη


Προϋποθέσεις επιστροφής/αντικατάστασης/υπαναχώρησης

  • Τα προϊόντα καθώς και η συσκευασία τους θα πρέπει να βρίσκονται σε άριστη κατάσταση χωρίς να έχουν τροποποιηθεί, πλυθεί, λερωθεί ή χρησιμοποιηθεί, συνοδευόμενα από όλα τους τα ταμπελάκια
  • Τα προϊόντα συνοδεύονται από το παραστατικό αγοράς (απόδειξη λιανικής / τιμολόγιο πώλησης)
  • Προϊόντα ΧΧΧΧΧΧΧ δε θα γίνονται δεκτά για λόγους υγιεινής
  • Ελαττωματικό προϊόν αντικαθίσταται μόνο με ίδιο προϊόν
  • Αντικατάσταση ελατωμματικού προϊόντος γίνεται μόνο αν το ελάττωμα δεν προέρχεται από κακή χρήση ή παραβίαση των οδηγιών χρήσης/πλύσης
  • Το προϊόν πρέπει να έχει αγοραστεί αποκλειστικά από το bigshoes.gr
  • Να είναι καλά συσκευασμένο κατά την επιστροφή του ώστε να προστατεύεται πλήρως

Επιστροφές οι οποίες δεν πληρούν τις παραπάνω συνθήκες ΔΕ γίνονται αποδεκτές και επιστρέφονται στον πελάτη.


Διαδικασία επιστροφής

  1. Επικοινωνείστε μαζί μας στο 210 3818119 ή στο [email protected] για να διευκρινίσουμε τις λεπτομέρειες της επιστροφής
  2. Σε περίπτωση ελαττωματικού προϊόντος είναι απαραίτητο να μας στείλετε φωτογραφία του είδους στο [email protected] ώστε να έχουμε πλήρη εικόνα και να επιταχύνουμε τη διαδικασία αποδοχής και αντικατάστασης του προϊόντος
  3. Συσκευάστε το προϊόν ώστε να είναι προστατευμένο κατά την αποστολή
  4. Σε περίπτωση που το προϊόν έχει κάποιο ελάττωμα ή έχει γίνει λάθος στην παραγγελία σας, αφού επικοινωνήσετε μαζί μας, στέλνετε το δέμα με την εταιρεία courier που σας έκανε την παράδοση στη διεύθυνση: Ερμού 30 & Κορνάρου 1, 1ος Όροφος, 10563, Αθήνα.


Προϊόντα ειδικής κατασκευής ή προϊόντα στα οποία πραγματοποιήθηκε οποιαδήποτε μεταποίηση δε θα γίνονται δεκτά προς επιστροφή.

Στα προϊόντα bazaar δεν ισχύει η δυνατότητα επιστροφής παρά μόνο αλλαγής σε νούμερο εφόσον υπάρχει διαθέσιμο. 

Συνεχίζοντας την περιήγηση ή κάνοντας κλικ στην επιλογή "Αποδοχή", αποδέχεστε την αποθήκευση cookies στη συσκευή σας για να βελτιώσετε την εμπειρία του ιστότοπού μας και για σκοπούς μάρκετινγκ.
Για να μάθετε περισσότερα σχετικά με τον τρόπο με τον οποίο χρησιμοποιούμε τα cookies, ανατρέξτε στην πολιτική cookies.